قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای
کاربردی فروشگاه اینترنتی نومی به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت
فروشگاه اینترنتی نومی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه
تصویری فروشگاه اینترنتی نومی و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی نومی
به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها
و خدمات فروشگاه اینترنتی نومی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان
به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی نومی از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین
مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و
رویههای فروشگاه اینترنتی نومی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون
تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف
به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و
سرویسهای فروشگاه اینترنتی نومی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه
منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت
به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود
که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه
استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی نومی اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه
اینترنتی نومی یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری
یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا
خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای
فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت،
یا توسط فروشگاه اینترنتی نومی از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی
خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با فروشگاه اینترنتی نومی همکاری میکنند
و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند.
منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که
محصول خود را در وبسایت فروشگاه اینترنتی نومی عرضه کرده، به فروش می رساند.
همچنین اعتبار فروشندهها توسط فروشگاه اینترنتی نومی بررسی و مدارک مورد نیاز از
ایشان اخذ میشود.
– مسئولیتهای مربوط به کیفیت،
قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط
فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
– خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از
ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
– سفارشهایی که دارای حداقل یک
کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری
بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.
– 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای
کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع
پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارشگذاری در فروشگاه اینترنتی نومی است.
– منظور از 1 روز کاری، زمان آمادهسازی
و ارسال کالا به انبار فروشگاه اینترنتی نومی توسط فروشنده است، که امکان دارد این
زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز،
احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا
وجود دارد و فروشگاه اینترنتی نومی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری
جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– در صورتیکه فروشگاه اینترنتی نومی
تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای
فروشندگان محاسبه نمیشود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای
فروشندگان طبق رویه فروشگاه اینترنتی نومی است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت
هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف
سازمانی تعلق نمیگیرد.
– خدمات پس از فروش فروشگاه
اینترنتی نومی تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را
میپذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه اینترنتی نومی استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی نومی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی نومی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی نومی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه اینترنتی نومی را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی نومی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه اینترنتی نومی متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی نومی ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی نومی ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی نومی جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی نومی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی نومی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی نومی محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه اینترنتی نومی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه اینترنتی نومی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت فروشگاه اینترنتی نومی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه اینترنتی نومی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی نومی ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. فروشگاه اینترنتی نومی محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.nomi.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت فروشگاه اینترنتی نومی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.nomi.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. فروشگاه اینترنتی نومی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی نومی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه یا ایمیل و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی نومی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در نومی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی نومی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– فروشگاه اینترنتی نومی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی نومی محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه اینترنتی نومی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی نومی محفوظ است. فروشگاه اینترنتی نومی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی نومی میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، د فروشگاه اینترنتی نومی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که فروشگاه اینترنتی نومی یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط فروشگاه اینترنتی نومی بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
-هزینه ارسال توسط پست پیشتاز به سراسر ایران به صورت پیش فرض 21000 تومان برای کالاهای باحجم استاندارد در نظر گرفته می شود. درصورتی که کالا دارای حجم بیشتری باشد، هماهنگی های لازم و اعلام هزینه با مشتری قبل از ارسال صورت خواهد پذیرفت.
-هزینه ارسال توسط نومی پیک تهران تا سقف 25 هزارتومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و بیشتر از آن با هماهنگی قبلی صورت خواهد پذیرفت.
– ارسال اکسپرس دو ساعته نومی جهت خرید و دریافت سریع
کالا توسط خریدار مهیا شده است. هزینه سرویس ارسال اکسپرس نومی ( ارسال دو
ساعته پس از خرید) 5000 تومان می باشد که به هنگام ثبت سفارش دریافت میگردد.توجه
فرمایید مبلغ دریافتی علاوه بر هزینه ارسال توسط پیک میباشد و به عنوان حق
الزحمه ارسال با اولویت بالا نسبت به سایر سفارشات دریافت می شود.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس
فروشگاه اینترنتی نومی ، سفارش درب اصلی ساختمان تحویل داده میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به
سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین
تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی
کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و
تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز
که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند
تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها
زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است
که فروشگاه اینترنتی نومی هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها
شده است، ندارد.
توجه مهم: هنگام دریافت بسته پستی توسط خریدار، می بایست محتوای بسته در حضور متصدی پستی باز و با فاکتور صادر شده و رسید پستی توسط خریدار مطابفت داده شود و درصورت عدم تطابق بلافاصله با تومینال تماس گرفته و سپس مسئول حمل کالا را مرخص نمایند. در غیر اینصورت فروشگاه اینترنتی نومی هیچ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
نومی همواره نهایت تلاش خود را
میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر
کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از
شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد
خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه
حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی نومی
تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را
جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل
باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی
نومی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و
کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی نومی ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای
بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
سرویس مهلت تست ۷ روزه فروشگاه اینترنتی نومی
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش
افزوده، فروشگاه اینترنتی نومی با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را
ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای
فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و
فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی
گروههای کالای ارایه شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی نومی ، کلیه محصولاتی که
باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای مصرفی مانند
کارتریج و جوهر چاپگر و …) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت
تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و
کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی
تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود
مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
چنانچه مغایرتی در محتویات بسته دریافتی با کالای خریداری شده وجود
داشته باشد خریدار می بایست در حضور مامور پست یا آورنده کالا محتوای بسته را
بررسی و نسبت به ابلاغ نواقص به آورنده کالا از دریافت کالا خودداری نموده و
بلافاصله با بخش پشتیبانی تماس حاصل کند. بدیهی است موارد پیش آمده بعد از ترک
آورده کالا و عدم حضور شاهد خارج از تعهدات فروشگاه اینترنتی نومی خواهد بود.
لازم به توجه است که ایرادهای
اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی نومی
کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس
فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر
از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و
نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت
در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین
تعویض 7 روزه نومی، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی شود، لوازم جانبی و
فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در
شرایط اولیه خود توسط فروشگاه اینترنتی نومی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود
ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب
دیده در نومی به اتمام برسد، و فروشگاه اینترنتی نومی امکان تعویض کالای آسیب دیده
با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد
نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در
شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه
اینترنتی نومی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه اینترنتی نومی خود را
ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب
را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.